SPENCER WING - Founder & Penjenamaan (Branding)

Beliau adalah seorang 'Tycoon' pengiklanan dan juga pengasas SpencerAzizul (www.spencerazizul.com), salah sebuah agensi pengiklanan yang terbesar milik tempatan. Kekuatan melalui kepakaran Spencer dalam lapangan pemasaran pengiklanan (advertising) dimanfaatkan untuk pemasaran produk MLM secara seorang ke seorang.

Mempunyai pengalaman selama 36 tahun dalam bidang pengiklanan dan terlibat dengan agensi multinasional seperti Unilever, Colgate, Nestle, Malaysian Tobacco, Ford, KFC dan juga antarabangsa iaitu Ted Bates serta McCann Erickson.

Tidak mustahil apabila Spencer melibatkan diri dengan RAFA, digandingkan dengan pengalaman dan penjenamaan yang dibawa oleh beliau, cuba bayangkan betapa besarnya potensi untuk RAFA berkembang!

HARDY ARBI - Business Development & Speaker Utama

Hardy merupakan penceramah hebat dalam arena MLM dengan pengalaman lebih dari 12 tahun membantu para pengedar menyertai dan memperkembangkan perniagaan mereka sehingga menjadi jutawan. Beliau sangat dikenali dalam industri MLM di Malaysia & kebolehannya diiktiraf oleh pemimpin-pemimpin MLM tempatan.

IVAN YAP - Logistik & Pengangkutan

Ivan berpengalaman luas dalam bidang logistik dan pengangkutan / penghantaran produk untuk syarikat MLM. Beliau bertanggungjawab memastikan tempahan anda dipenuhi dan dihantar segera. :)

No comments: