Kelebihan menyertai RAFA :

PERNIAGAAN E-DAGANG YANG SAH DISISI UNDANG-UNDANG M'SIA

RAFA Green Sdn. Bhd. mendapat kelulusan daripada Kementerian Perdagangan Dlm Negeri & Hal Ehwal Pengguna (KPDNHEP) dan turut memperkenalkan siapa pengurusan di sebalik perniagaan ini. Ini membuktikan Rafa lebih telus & berbeza daripada skim perniagaan & pelaburan berlambak di internet yang penuh penipuan & sangat diragui dan tidak tahu siapa pemilik dan di mana pejabatnya. Laman ini turut di promosi di website jutawan internet terkenal, Dr Irfan Khairi

MODAL PERNIAGAAN YANG RENDAH

RAFA GREEN Sdn. Bhd. menawarkan modal permulaan serendah RM320, RM900 & RM2060. RAFA adalah syarikat MLM BERLESEN yang menawarkan modal paling murah dalam pasaran. Dengan modal itu, anda dapat produk kesihatan berkualiti tinggi mengikut modal yang anda laburkan. Tidak seperti skim lain di internet yang mahukan anda melabur duit tanpa apa-apa produk. Kononnya 'duduk diam dapat duit, ambil masa yang lama untuk pulang modal & akhirnya anda tidak dapat apa-apa!'.

WEBSITE PERCUMA

Kos untuk mengupah seorang webmaster professional adalah diantara RM3,000 – RM10, 000 bagi sesebuah website perniagaan. Website adalah untuk memudahkan anda untuk proses pendaftaran, order barang, penyata pendapatan, bayaran bonus setiap hari dan macam-macam lagi termasuk untuk menyemak kedudukan organisasi anda.

TIDAK PERLU DUDUKI UJIAN

Menceburi bidang insurans, unit trust dll memerlukan agen untuk menduduki ujian tertentu sebelum boleh menjalankan marketing/pemasaran. Berbeza dengan menjalankan perniagaan ini, anda hanya perlu mendaftar menjadi ahli sahaja dengan modal pilihan tadi & menguasai plan pemasaran melalui VCD serta slide yang disediakan. Setelah berkeyakinan, anda boleh terus menjalankan perniagaan dengan mencari pelanggan/prospek secara online mahupun one-to-one (perjumpaan).

TIDAK PERLU MENJADI JURUJUAL

Selepas anda memilih modal antara RM320, RM900 & RM2060, anda akan menerima produk kesihatan Bioteknologi berkualiti tinggi yang tiada saingan dalam pasaran mengikut modal anda. Produk kesihatan ini adalah untuk kegunaan sendiri dan keluarga sahaja.

E-WALLET PERCUMA.

E-wallet ini melakukan kerja kira-kira & menyimpan data perniagaan untuk anda. Umpama anda seorang ahli perniagaan yang mempunyai seorang akauntan peribadi.

PENGHANTARAN PRODUK PELANGGAN SECARA PERCUMA.

Menyertai perniagaan Multilevel Marketing tradisional, membuatkan anda terpaksa berkunjung ke premis stokis untuk pendaftaran & pengambilan produk pelanggan anda. Berbeza dgn RAFA, pendaftaran di lakukan secara online & paperless serta penghantaran produk dilakukan secara percuma terus ke rumah anda secara courier. Produk dihantar dalam masa 3 hari bekerja.

TIDAK PERLU MAINTAIN TIAP-TIAP BULAN.

Menyertai MLM tradisional memaksa anda untuk mengulang-beli produk (repeat sales) semata-mata untuk anda dibayar bonus sebulan sekali. Dengan menyertai e-rafa, modal anda keluar hanya sekali seumur hidup! RAFA mengamalkan sistem auto-maintain yang hanya potong RM290 daripada e-wallet JIKA anda setelah pendapatan anda mencecah lebih RM1800 dalam masa 30 hari. Tidak kira anda mulakan dengan modal RM320, RM900 atau RM2060, nilai pemotongan adalah tetap RM290. Selepas pemotongan, satu unit produk pilihan di hantar terus ke rumah anda. Anda tidak perlu keluar duit poket pun.

PERNIAGAAN SEMUDAH MENYEBARKAN LINK & BOLEH DIJALANKAN SECARA SAMBILAN MAHUPUN SEPENUH MASA.

Anda pelajar, penganggur, suri rumah mahupun telah berkerjaya? Semuanya boleh menjalankan perniagaan ini secara fulltime ataupun part-time. Semestinya anda yang ingin kebebasan wang atau tidak minat dengan sistem kerja makan gaji, ataupun ingin memulakan perniagaan tetapi tidak mempunyai modal yang besar dan bercita-cita tinggi untuk memiliki empayar perniagaan e-dagang sendiri.

Rafatopstar : Perahu sudah di air, pendayung sudah di tangan, sekarang segalanya terletak di tangan anda untuk bergerak atau tidak. Jika kita inginkan perubahan, jadilah perubahan itu. Semua manusia tidak dilahirkan untuk gagal. Kecuali mereka sendiri yang memilih untuk gagal. Kegagalan sebenar adalah kegagalan untuk mencuba. Cuba dahulu baru tahu !

No comments: