AHAD(15 MAC 2009)

Hari nie,bermula arr Liga Futsal Belia Kebangsaan 2009..perasmian oleh,Mnteri Belia Sukan..Game aku start kul 3ptg..so,mmg nervous arr..tp nie hari malang aku ar..aku xdpt beraksi utk pasukan kedah(hijau kuning lembah klang) sbb kecuaian aku sdiri..cmne la aku leh lupa lak utk bw IC..adoy..klu kena tahan polis,mmg abes ar aku..xpasai2 tduh aku bkn wrganegara lak dah xde IC..jpg polis ingt aku wrga portugal lak sbb aku ngn ronaldo seiras je..cuma nama je x..hahaha..so,mmg aku xle maen arr sbb xle regster utk game aritu..stiap game,kena bg IC dlu b4 start game.mmg mgecewakan sguh..tpksa arr jd penonton tgok kwn2 maen..sedih sguh..nk wat cmne,menda dah jd..pasukan kami tpksa akur ngn kehebatan team selangor(kelab sukan puchong or a.k.a Puchong United)..kami tpksa bputih mata sb draw 2-2..dua kali lead,tp draw..kena gol last minit..adoii..sakit hati..dapt arr 1 mata..so,tpksa je la trima hakikat..so.,lepasje game,ada sesi bsama manager..so,suma dah tau salah masing2..insyaallah next game menang..

Ptg tue,aku trus ke umah makcik aku kt kajang..sbb da majlis harijadi kezen kesayangn aku..danial haikal..dia nie mcm adik aku sdiri..sayang dia sgt2..15Mac 2009,genap arr usia dia 6tahun..suma saudara mara aku ada..nenek aku dr kedah pon dtg gak.so,mmg best arr..aku bg arr hadiah smpena harijadi dia..dia nie manja ngn aku..asyik call aku je time aku otw ke umah dia..x sabaq tgu aku smpai arr tue.mntg2 aku sllu bg hadiah mcm2,tu x sabaq kot..hahaha..Hepi Besday Danial Haikal..

No comments: