JUMAAT(13 MAC 2009)

Aku kena saman seawal usia 13 Mac..baru je masuk tarikh 13Mac2009,aku dah kena saman..mmg mengecewakan sguh la..ini sume gara2 polis dan trafic light yg xbguna..sbb de trfc light ngn polis,aku kena saman.aiya..manyak susah..kl lah x wujud trafic light,aku xkn kena saman nye..nie sume salah penciptatrafic light..sape suruh buat 3 warna..buat 1 warna je kan senang..wat hijau je..baru larh best..hahaha..aku kena samn..1st time kena..agak geram arr..tp xpe..ini bkn slah aku..slah polis ngn trafic light..hahaha..tp xpe,utk tenangkn fikirann,aku lepak ngn mmber2 kt oldtown jap..pagi tu,xde class ..mmg best..tdo smp 1230..pastu bgun mandi2 g solat jumaat lak..ptg tue,aku g UPM jap..g wat talk bsness..pastu,g ofis Rafa aku jap smp kul 9mlm sbb de hal jap ngn management..pastu,trus gerak dr Ofis trus ke Putrajaya sbb 930mlm ada taklimat ngn meeting utk Liga Futsal Belia Kebangsaan 2009 lak.so,mmg letey gak ar sbb jadual pack lpas solat jmaat..so,taklimat mmg best sbb de kejutan..kejutan nya,coach bola kedah,azraai khor abdullah call kitaorang time taklimat..dia bg semangat utk game nt.so agk tharu ngn smagat pon de..so,mmg best larh..thats for today

No comments: