11 MAC 2009(RABU)

xde keja laen..ilex2..hehe..kul 330,aku p keluaq tgok bola ngn kengkawan kt P9 Putrajaya..saja layan game real madrid vs liverpool..aku sokong real madrid g dari lvepool..hehe..tp nk wat cmna,kalah lak 4-0..adoyy kecewa gak..tp mjuq la bkn team favourite aku..so far,aku p bkn nk tgok sgt..tp p makan je..haha..

balik dari sana,trus tdoq..bgun2 pg,dah lewat stgah jam class..tp xpa..p gak class..tetiba,lect buat midterm test mgejut..apa lg...gelabah biawak arr dibuatnya..haha..tp xpa..chill..suma ada dlm otak dah..so,xkesah pon bila wat mdterm..haha blgak pndai lak..

ptg lak xtau watpa..nkp men xle..hujan lak,.so,tidoq je larh..mlm lak,kuaq p Kompleks Rakan Muda Puchong..last training before kick off Liga Futsal Belia Kebangsaan 2009..so,ok larh..aku puas hati sbb ada improvement dlm diri aku..mmg puas hati arr..terbaek!!!!hehe..so,aku nk ilex2 jap ilang peluh..stg nk tgok team aku lak..MU vs Inter Milan..Glory2 Man Utd!!!

No comments: