4 MAC 2009(RABU)

Hari ini adalah hari yg mcm2..aku pon xphm dgn hari ni..huhu
Mcm biasa,aku pegi class utk menunaikan tgjwab sbg seorang student..huhu..aku tbgun lmbt,rasa cam malas ja nk g class..tp memandangkan lecturer tu seorang yg sweet n suka senyum,iman aku lemah..so,aku tpksa mengatasi kemalasan aku nie ngn pegi class gak..haha..
lepas klas,cam biasa,aku lepak2 mkn mnum ngn kengkawan..padahal utk ambik attendance je..hehe..sory miss..
aku p joging stadium MMU seperti kebiasaan pada setiap ptg utk jaga stamina yg kureng..hehe..
pastu,aku balik bilik lepak2 layan internet mcm biasa..biasa la orang bujang,xda keja online slalu..hehe..selepas mandi+solat mghrib,aku bsiap utk training futsal bersama Hijau Kuning Lembah Klang FC di Kompleks Rakan Muda Puchong..Memandangkan Kejohanan Liga Futsal Belia Kebangsaan 2009 kendalian Kementrian Belia Sukan dan FAM yg hampi mnjelang p 15 Mac ni,aku terpaksa la pergi jua walaupun niat di hati mahu lepak di KL bersama rakan2 bsness aku..tp apakan daya,aku tpksa akur trun training jua..hahaha..

So,pkul 825 aku bergerak dari Cyberjaya trus ke Kompleks Rakan Muda Puchong dgn menaiki kuda kesayangan aku..hehe..bengang tol,jalan lak agak2 jem mcm hotfm bigjam wpun sbenarnya x jem pon..huhu..prkara pling xbest spnjg pjalanan tu,aku tpksa byar tol rm1.60 d LDP..adoy,,xbes sguh..hehe

pkul 9,smp jua kudaku yg berplate pndftaran KCG2796(bukan no plate sbenar aku)huhu..cam biasa,aku terus bsalaman ngn suma player2 laen yg ada n bgegas tukar bju utk game..aku xsempat nk warm up,trus pengadil pggil suma player dengaq ceramah plak..adoyyy,,boring..
pastu,9.05 game telah bermula..aku yg xsempat warm up,hanya berada di bangku simpnana wpun tiada bangku d situ..hehe..selepas tggu yg agak lma smp aku pon rasa mcm nk tembak je manager n coach aku sbb x bg aku masuk maen..lastlty,mmndgkn aku agak bosan,manager pon suroh aku msuk bg mgatikan player laen..tp yg aku xpueh ati,msuk xsmp 5Minit,manager pggil aku n suroh kuar n ganti player laen..aku tpinga2 mcm monyet sbb terkezut kena ganti player laen..apa salah aku??geram sguh aku sbb xsempat nk maen puas2 lg dah kena kuar..mmg aku bengang gila ngn manager..dia cakap,aku nye perfomance x menarik n mcm2 larh..aku bengang sguh sbb dah la lama tggu.pastu maen kejap..myb disebabkn aku x warm up,itulah puncanya kot dia nk blame aku..aku pon keluar court ngn muka yg bengang+muka maybank(logo harimau maybank)kekeke..aku kua buka bju salin sua,trus duduk diam x cakap lgsung ngn diorang..emo lak aku smlm..hahaha..pastu aku chow trus dari Kmplek Rakan Muda n trus ke uptown damansara utk menggembirakan hati yg tluka:(..hehehe(jiwang gak bhasa aku ek)hehehe

Sampai di uptown damansara,aku lepak2 mkan2 ngn mmber aku..sorang makan lamb chop,sorang makan nasi sotong smbal n aku mkan angin...hahahaha..lepak2 kt situ best gak sbb makanan bnyk n mmber2 aku on mula meluahkan isi hati msing2 yg xpuas hati ngn life msing2..msing2 xpuas hati ngn sikap kwn aku yg sorang nie..so,aku biarkan msing2 luahkan apa yg tpendam..hahaha..

lpas puas lepak di situ,kami meneruskan perjalanan melalui OU ngn the curve.saja ambil angin kt area tue...tapi,kami x trun dari kudaku coz malas nk trun lepak sbb nk gerak pulang ke cyberjaya lak..so,aku kmbali smpai ke bilikku..

2 comments:

muhammad syamil said...

hahaha....
berbagai2 cerite plik2!!!

Bard said...

haha..
memang pelbagai cerita yg pelik..
sguh pelik bin aneh bin ajaib..hikhik
:p