sayang kasut nie sgt2..waaaa..cedey sgt:(
hanya tinggal kenangan:(

6 MAC 2009(JUMAAT)

Jam 0001 keatas:)
Seperti biasa,aku kua lepak2+mkn2 ngn kengkawan aku..Pagi masih muda la katakan..hehe..So,aku lepak2 sembang kosong ngn kengkwan..ilangkan masalah msing..so,time nie la pling ssuai tenangkan minda kta..hehe..Lepas lpak,cam biasa aku online..nie arr keja aku if dlm bilik..xtaw wat pe,online,online,dan online..hehe..Mcm kebiasaan,aku YM ngn sorang nie jap..tp dia x online lak..so,aku maen game n pk strategy mcm ne nk jd usahawan berjaya..mcm2 idea aku dpt..alhamdulillah,idea mencurah2 lak bila pk time pg yg hening..huhu..
So,dah dpt idea,aku pon letak arr dlm diary bisness aku..slps sume stel,jam menunjukkan pkul 530 pg,aku trus tido la..tgu pe g..hehe..

Jumaat hari pling best bg aku sb aku sguh tenang xde class..hari yg bole aku berehat sepuas-puasnye..hehe..mmg best larh..aku tdo puas2 td..bgun kul 12..wow,lmbtnye aku bgun..haha..aku bgun ilex2 jap,pastu g mandi n bsiap ke masjid for solat jumaat..lpas selesai solat,aku trus ajak mmber2 aku g mkn..trasa lapa lak aku time tue..aku g mkn ngn kengkwan aku..smp je terminal cyberjaya,aku order larh cahr keatow..situ sedap ooo char keoteaw dia..ngidam lak aku d uatnya..haha

lpas mkn,balik bilik..lepak2,maen game,tido..huhu..xtaw watpe arr katakan..hehe.pastu aku update sat blog aku nie..nmpk cam burok je.so aku try larh hiaskn bg cun2 sket..ptg nie aku jd mlas lak nkg joging or maen di pdg..rasa nk rehat je..hehehe..so,aku ilex je..tetiba,de someone yM aku..terkezut gak aku dbuatnya..ex gf aku tetiba Ym aku..dia cakap,dia rindu aku..tp dia xnk truskn hub balik..sbb dia xnk jeles2 g ngn aku..dia ckap,dia nk jd bestfren aku je..baru idop ceria..sO,aku ok je..accept je pe dia kata..n then,aku call dia sbb dia gtau nk cakap ngn aku..dia rindu aku..dia gtau problem2 dia..so,aku xkesah..wpun status kami dh berubah,tp kami still kwn..aku ok je..aku pon sygkn dia lg..sbb tue aku xkesah..hehe..tp,pe2 pon,we are best fren till now...dia xkesah pe aku nk uat skrg...aku pon xkesah..tp,kwn tetap kwn..aku pon xnk larh gadoh ke apa ke..jnj kami still leh contact..aku respect pe kemahuan dia..so,we try to be best fren even we're not couple..kami profesional:)thanks so much

bila menjelma nye malam,aku terasa cm boring lak..xtao nk uat pe..nk ikotkn aku kena g training futsal di cheras mlm nie,,tp aku x g sbb aku tension kasut futsal aku ilanggg..waaaa sedey sgt xde kasut futsal..:(
aku mmg nk g sgt2 training..aku mcm biasa larh,sblom g training,mst bw shoe bag sbb dlm tue da kasut futsal..tp,puas aku mencari td..1 bilik xde..aku cari kt luaq bilik pon xda.bengang aku..siapa lak yg curi??? x guna tol pghuni2 MMU nie..klu nk kasut,bgtau larh..aku leh bg..nie nk curi lak.bengang gila aku time tue..dah la kasut kesayangan aku..nike mercurial ori lak tue..aku beli dari butik nike..kalau kasut murah xpe la gak..aaaaarghhhh..sedey sgt..baru pakai 3 bulan je..still baru n smart..dah arr aku beli hasil usaha aku sdiri..guna duet bisness aku..korang yg laen xpela guna duet fmly or some else..nie aku guna hasil usaha aku.mmg aku trasa sgt2 arr khilangan sgt2..sapa yg curi,mmg x aman hidop dia dunia akhhirat..fucker!!!shit!!!take note sapa yg curi..mmg aku xkn mfkn kecuali dia dtg mntx mf..mmg sial arr manusia tue..tpksa arr esok or lusa kena bli kasut baru lak..abes duet aku cmnie..lama2 leh bankrap klu asyik barang2 ku jd sasaran pencuri..maybe xde rezeki aku..aku tpksa redha pe yg blaku..mugkin de hikmah dsbaliknya..dah la esok ada cooper test ngn yoyo test kt tasik permaisuri lak..adoyy penin kepala aku d buatnya..mcm2 hal sguh..sbar je la..
Kementerian Belia Sukan arr nie wajibkan sume player mesti uat cooper n yoyo test utk uji fitness msing2..klu x lepas,xle msuk tournament..esok cooper test kena lari 2.4KM dlm masa 11minit kbwh..nasib baek dkt je.tp cmne pon,aku kena beli gak kasut baru..waaaaaaa sedey sgt2..mmndgkn esok kena guna gak,tpksa arr beli..adoyyy..masalah,masalah..nsib bek Liga Futsal kebangsaan dah nk bmula..so,tpksa arr sbb hadiah dia lumayan tue beb..sapa yg menang,akan dibawa ke Manchester bulan 10 nie sempena kejohanan futsal sedunia klu xclap aku..klu clap,clap arr..hehe..tempat favourite aku tue manchester..tringin beb!!!


Tgh aku ilex2,tetiba my hp bbunyi..ingtkn da org call,,tgok2 msg masuk..msg from my new prospek..dia ajak jmp sbb nk dgr bisness aku..so,aku bsiap2 n bgegas ke putrajaya utk apointment ngn dia..so far,ok larh..slps aku present about my bisness,dia pon ok..phm sumenya..n alhamdulillah dia mcm bminat ngn bsness aku n nk jd client aku..so,aku bersyukur sgt..hehe

so thats all for today..hari yg mcm2 ada..huhu

p/s:setiap yg blaku pasti da hikmahnya..:P

No comments: